lördag 14 mars 2015

Lägesrapport

En liten snabbis från mig då.

Planeringsdagen gick bra, vi var effektiva och hann ikapp med allt som var viktigt nu, inför starten på måndag. Nu känns det mest roligt och spännande, faktiskt, även om vi så klart är medvetna om att vi kommer få en del bakslag längs vägen. Det går ju inte alltid ihop, det teoretiska och det praktiska. Vi får helt enkelt prova oss fram en hel del, och mötas ofta ett tag.


Nu har jag lite fullt upp att sortera, skriva protokoll, färdigställa, göra klart, fixa och dona. Så jag får återkomma när jag hinner.

Trevlig helg!

.

2 kommentarer:

Lena sa...

Oj oj, det verkar stressigt. Säger som Bellan sa igår, jag hoppas du får betalt för allt jobb du gör åt andra.
Kram och önskar er en bra dag ❤

Anonym sa...

Vad härligt att ni nu har kommit så långt. Jag har funderat på din blogg ibland NIna. Jag tycker ju att ni gör ett så fantastiskt jobb. Jag vill rekommendera den för andra. Hoppas det är ok. Till exempel som jag möter i mitt jobb osv.
Många kramar från Marielle!