söndag 4 juli 2010

Vinterminne i sommarvärmen


Vi har haft en bra dag, men det har inte hänt så mycket som är intressant att läsa om. Istället länkar jag till en vän idag. Kika in hos mibfilosoferar och läs inlägget med rubriken ”En intressant länk” (Jag lyckades inte länka till just det inlägget)

Tycker det är så bra på nåt sätt. Fast det är kanske jag, och andra i vår situation som tycker så, vad vet jag. Men det känns så skönt när andra sätter ord på precis det man ibland känner att man vill förmedla. Det är skönt att känna igen sig, liksom :) Läs det, det är bra!

Ha det fint, återkommer om ett par dar… :)

6 kommentarer:

Okki sa...

Tack för länken!

Här händer det inte heller så mycke.
Ha det så bra
Kram Okki

Patricia sa...

Ja du, idag skulle man vilja rulla runt i snön en stund o svalka sig...håller på o flyta bort här i soffan... =)

kram Patricia

Photo by Maria sa...

Dit längtar an inte, alltså till det ser ut som på bilden.. Må det dröja lääänge..

Njut av måndagen och den härliga solen..

Kram Mia

Maritha sa...

Mycket intressant länk!

Hoppas ni fick till ett bra besök hos dina parenteser.

Inte snö än Nina!

Kram Maritha

Anonym sa...

Oj med snö ! Nog för jag gillade det men det får gärna vänta läääänge innan det kommer.
Mysigt att hälsa på föräldrarna.

Ha en härlig måndag !!! Kram Annika

Mib sa...

Hej! Kul att du länkade till mig :-)
Fotot du har satt in här.... NEJ det där längtar inte jag till alla fall. Fy Fadderuttan!
Kram!