måndag 26 augusti 2013

Bästa funkar-dagen


Gårdagen var en jättebra dag och Sandra är ikapp sig igen. Pigg och glad mest hela tiden och var det nåt så var det inte värre än vilken vanlig funkar-dag som helst. Fast när kvällen närmade sig kom tröttheten så vi kortade ner tv-tittandet lite igen.

På förmiddagen skrapade Sandra potatis med mig som lite bakgrundshjälp medan jag gjorde lite pedagogiskt pyssel.

Sen kom jag på nya idéer under tiden som Sandra fick vara med och tillverka på eftermiddagen, vilket hon gillade, förstås. När jag väl har idéer och kommer igång, så är det ju så himla roligt. Riktigt nöjd är jag och jag ska visa er sen när allt är klart.

Ska det bli Sandra-anpassat så får man ju göra en hel del själv för det som finns att köpa, i form av spel och sånt, funkar inte alltid.

Idag börjar vår helg igen och vi inleder den med ett möte på Daglig verksamhet för att planera Sandras framtid på sitt blivande ”jobb” och det ska bli spännande.

Må fint!



.

1 kommentar:

Bellan sa...

Vad duktig och påhittig du är!

Jag önskar dig/er verkligen lycka till idag! Spännande! Du måste skynda dig och berätta sen om hur det gick, är ju nyfiken ;)

Kram på dig <3
//Bellan