fredag 1 oktober 2010

Allt bara flyter

Jag brukar ju skriva lite då och då under dagen så jag har något att publicera sen, men igår hann jag inte riktigt. Jag vet egentligen inte varför, men jag var väl lite för trött, kanske. Sov ju bara två timmar mellan Görans hostattacker…

Eller så beror det på att jag inte har kommit på något att skriva om. För just nu känns det bara så himla härligt alltihop. Även om Sandra så klart har autism och behöver massor med stöd, så en utomstående som kommer in i vårt liv håller nog inte med mig, men i jämförelse så känns det som vi har världens enklaste liv just nu.

Igår morse var det frost och nollgradigt. Gissa en som blev glad över att få ha den nya jackan :)


Men under dagen blev det närmare 15 grader varmt och strålande solsken, så den jackan var nog lite väl varm sen…

Idag är det iaf ridning i skolan och Sandra är inne i en bra period och strålar mest hela tiden. Ridningen älskar hon ju och nu när hästarna är sjuka och dom rider hos en lärare istället så är hon så stolt över att känna igen allt där eftersom hon ju har ridit där förut några gånger. Förra fredagen hade hon glatt visat sin andra lärare hur hon brukar göra när hon är där :)

Här hemma blir det nog lite dammsugning och sånt som ska passas på med när Sandra inte är hemma. Sen är det helg och inget planerat, kanske göra lite chokladbollar till Sandras födelsedag bara. För ingen födelsedag utan chokladbollar i Sandras värld!

Nästa vecka har vi lite möten att klara av och det blir inga utflykter när det är korttids, men det är bara skönt. Man behöver "bara vara" lite ibland också och förhoppningsvis är Görans förkylning bättre så det blir lite bastu-mys och sånt, det var ett tag sen.

Jaja, där är vi ju inte än. Jag kommer inte på så mycket mer att babbla om så jag avslutar och hoppas få en massa frågor som får igång mitt skrivande innan ni tröttnar när inget händer här…

Nu önskar jag er iaf en skön helg, vare sig ni jobbar eller är lediga!
Kram!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Fin jacka :) och gött att det funkar fint :D

Bellan sa...

Det är svårt det där med kläder den här årstiden. Det som behövs på morgonen är ju alldeles för varmt sen. Min son reglerar inte kläderna själv efter värmen eller kylan, tror han har svårt att känna det...

Skönt att det fortsätter att flyta på bra hos er. Ha nu en go´ fredag!
Kramisar till er alla!
//Bellan

Mia-Marie sa...

Kikar förbi och önskar en trevlig helg...härlig ny fin jacka, den var snygg! /Mia-Marie