måndag 5 mars 2012

Sjukstuga

Jag tror jag fick skrämselhicka här i morse när datorn inte startade, och inte gick att stänga av. Den bara brummade och var svart.

Jag har ju min gamla dator kvar och den funkar ju, men jag har inte hunnit ladda in dom senaste fotona på den externa hårddisken än, och det var väl mest dom jag blev lite orolig över. Bl.a. fotona från förra helgen, dom har jag inte ens hunnit skicka på framkallning än.


Men jag drog ut sladden och hoppades på det bästa, och sen slocknade den och gick att starta om, tack för det! Jag ska ta och fixa fotona idag, för säkerhets skull.

Sandra mår bättre och är nog så gott som feberfri nu, verkar det som. Hon ville ha kläder och vara uppe nu på morgonen och det är ju ett gott tecken. Vi hoppas väl att aptiten ska komma igång inom kort också och att hon inte åker på det jag har åkt på nu…

Jag blev lite orolig över att influensan var på G igår, men fattade ju ganska snart att det var nåt annat när febern inte steg jättehögt och jättefort. Troligtvis har jag dragit hem nån dagisbacill från i torsdags när jag jobbade.


Göran kände sig också hängig igår och la sig tidigt. Hur han mår idag vet jag inte för han sover än, men jag hoppas att han är piggare än mig för nån av oss måste åka och handla.

Ja, så är läget här, roligare blir det inte för nu. Ute ser det ut att bli soligt och träden är vackert frostade, men jag kommer inte att ta nån fotoprommis iaf, det får bli en annan gång.


Önskar er en skön måndag!

♥ Kram ♥

5 kommentarer:

Tina sa...

Trist med sjukstuga, skickar en krya på er kram ! Och hoppas det vänder fort.

Annelie L sa...

Tänk att till och med datorn känner sig hängig, hur är det med Sune, håller han sig frisk. Fast honom kan du ju inte skicka att handla ändå, han kommer väl bara hem med pappersnäsdukar.....
Krya på er nu allesammans.
Bamsekram från mig // Annelie

Photo by Maria sa...

Hoppas att ni alla är piggare nu på em och att ni blir helt friska snabbt som bara attan =)

Krya på kramar
Mia

Maritha sa...

Krya på kramar i massor från mig!
Tur att datorn gick igång sen så jag fick ett inlägg att läsa :o))

Kram Maritha

Annika N sa...

Vilken tur att bilderna klarade sig, inte kul om de försvinner.
Hoppas du snart är frisk igen och slipper influensan.

Krya på dej kramar !!! Annika