söndag 11 mars 2012

Ser fram emot ledigt

Jag börjar igen med att tacka för kommentarerna jag får. Extra tankar till A som har haft det tufft, men som verkar må okay nu, vilket gläder mig. Stort lycka till framöver!

Sandra är frisk så hon får åka till korttids imorgon. Jag mår iaf mycket bättre nu efter att ha varit ganska sänkt till och från hela veckan, med febertoppar och en förskräcklig hosta. Lite småfebrig, ganska hostig och jättetrött, men mycket bättre. Det känns bra inför kommande ledighet.

Jag tog bilen till affären (det är verkligen gångavstånd) för att hämta ut fotoprogrammet jag hade beställt.


Och som jag för övrigt inte begriper mig på ett dugg :P

Sen värmde jag rester och gjorde en god svampsås av en massa svamp vi hade i frysen.

Mmmmmm!

Ja, det var väl ungefär vad jag orkade… Heeelt slut blev jag av den ”ansträngningen” Jo, jag packade korttidsväskan också, efter att ha vilat lite. Jag förstår att Sandra har varit trött och gnällig ett par dagar efter det att hon verkat frisk.


Det händer ju inte jättemycket här men jag avslutar iaf med ett bloggtips. Jag har just hittat ”den här” bloggen och tycker att den är fantastiskt rolig. Jag brukar skratta högt när jag läser den! Ha en fortsatt skön vårsöndag!

♥ Kram ♥

3 kommentarer:

Maritha sa...

Vad skönt att ni är piggare så ni kan få lite ledigt nu!

Kram Maritha

Annika N sa...

Ha så mysigt på era lediga dagar. Skönt att du blivit piggare..

Ha en fin vecka !!! Kram Annika

Mamma Z sa...

MÅ BRA bloggar behöver man åxå läsa :-)
Jag brukar in o läsa Montazamis, men den är ju inte rollig så, men bara en sann verklighetsflykt..så fjärran det liv man lever på många vis..

STOR KRAMEN