lördag 31 mars 2012

Fler undersökningar väntar

Det blev en vända till akuten idag och Sandra blev inskriven, men vi fick komma hem över natten, vilket känns skönt. Vi har dock en plats på avdelningen om vi behöver in inatt, men annars räcker det att vi åker imorrn fm. Vad som händer härnäst vet jag inte, men jag hoppas dom kan komma fram till vad som felar så Sandra kan få hjälp och bli bra.

Tack snälla Emma för tröjan som Sandra fick när vi kom hem
efter dagens besök på sjukhuset. Vi blev så glada så! :)

Jag hör av mig när jag kan. Ha det fint så länge!

♥ Kram ♥

4 kommentarer:

Susanne sa...

Så bra att dom gör en utredning håller tummarna att dom snart kommer fram till vad so felas lilla gumman. Vad snällt att Sandra fick en Pippi tröja.
Tänker på er!
Kramar/Susanne

Anonym sa...

Hej Ni tappra!!
Be om att ett körtelfeberprov blir taget, körtelfeber smittar genom saliv --kallas även kyss sjukan-- men ungar slickar på varandras glassar, provsmakar med samma bestick, dricker kanske ur samma glas finns många smittvägar......

Bibbi

Bellan sa...

Kikar förbi och kramar om dig Nina! Hoppas en enkel lösning finns runt hörnet för er...

Kram, kram ♥
//Bellan

Maritha sa...

Har läst bakåt och önskar att det tar slut så ni får vara friska och må bra nu!!!!!

Kram Maritha