tisdag 19 november 2013

Humörsvängar

Jag har verkligen inget tålamod nu. Inget vidare humör heller, för den delen, så det är lika bara att jag är tyst, tror jag.

Tur för Sandra att hon är på korttids ett par dygn, för det går lite för lätt ut över henne när mitt tålamod inte räcker. Och det är ju inte vad hon behöver nu.

Igår morse var jag jättegrinig, och jag vet inte ens varför. Visst, det har varit mycket ett tag, både planering, problemlösningar, nya rutiner, ledsamheter och annan turbulens, allt på en gång. Så visst, det vore väl konstigt om jag inte blev påverkad. Men att vakna arg och liksom inte kunna mota bort det fast Sandra är glad… Då vet jag inte.

Men frampå eftermiddagen började jag känna att jag faktiskt var ledig och ingen har hört av sig, så jag förmodar att det går bra för Sandra med. Och vips blev humöret bättre J
  
Ni får ha en toppenhärlig dag, det ska iaf jag ha!



.

2 kommentarer:

Bellan sa...

Kram och önskar dig en fin dag <3

//Bellan

Tina sa...

Kramar i kubik <3