tisdag 28 augusti 2012

Njuter egentid

Inte för att det på nåt sätt är trist när Göran är hemma, men ibland är det bara så skönt att vara ensam. Så länge det inte blir för ofta, och så länge det är självvalt.

 
Idag är jag ensam hela dagen och det enda jag tänker göra är att äta när jag blir hungrig och duscha när jag får lust. Inte en enda tid att passa på en hel dag och jag började med sovmorgon :)

För mig är det iaf sovmorgon halv åtta och jag somnade tidigt igår så jag har sovit nio timmar! Hur skönt som helst.

 
Igår var det en toppenhärlig dag tillsammans med en mycket god vän och med en massa hav, som är bland det bästa jag vet.

Vi pratade, skrattade, fikade, åt, pratade, skrattade och fotade havet.


Tack för en alldeles fantastiskt rolig dag, vi gör snart om det va?!!

Ja, som sagt, idag får lusten bestämma vad jag ska göra eller inte göra och imorrn kommer Sandra hem. Vi får väl se vad hon säger när Göran inte är hemma. Hon brukar bli lite orolig när nån av oss inte är på plats som vi brukar. Men det går säkert bra om jag bara sätter upp på schemat när han kommer hem, så det måste vi bestämma senast imorgon.

 
Ni får ha det så bra!

♥ Kram ♥

4 kommentarer:

agneta sa...

Låter härligt med ännu en dag med egentid! Ha det riktigt gott.....och njuuuuter det gör du ju! kram Agneta

Annika N sa...

Vad härligt att du fick sova ut. Vilken mysdag du haft :-) fint väder ser det med ut som ni hade..

Njut av ledigheten !!! många kramar Annika

jeannette sa...

Hej vännen
Härligt med egen tid ;) och vilkaq fina bilder NJut

mamma Z sa...

Åh jag kan höra era tokfior hur ni fnittrar och har er bakom kamera linserna :)
HÄRLIGT med egentid! Och tur med vädret hade ni med!!

KRAMEN