fredag 23 maj 2014

T-R-Ö-T-T-A

En ny enhetschef (för korttids o DV) som tittar mer på principer än smidiga lösningar, en övertrött Sandra som utbrottade mest hela gårdagen och behöver ledigt idag (igen) och en trötthet som bara går runt, runt i våra oladdade batterier blev lite för mycket igår. Luften gick ur och vi tar en ”ta-igen-oss-dag” hela familjen. Eller kanske en ”ta-igen-oss-helg” rent av. På måndag hoppas jag att Sandra kommer iväg till korttids så vi får lite vila, och sen ska Göran ringa chefen och prata lite…
Jag återkommer senare idag, eller en annan dag.


Må gott och trevlig helg!

.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men så tråkigt,förstår hur det känns att någon (antar jag) vill ändra på det som fungerar för Sandra "bara för att".Jag blir också trött av att tänka på sådana personer,man råkar tyvärr alltid på några medan åren går.
Hoppas ni får vila ordentligt!
Annette

Bellan sa...

Ja, jag tror du vet vad jag tycker om såna där chefer som sitter på fel plats!! Grrr.... tycker det är orättvist mot er!
Hoppas ni orkar <3

Sitter på tåget och har lämnat Turbo ensam hela helgen hemma med en assistent och tänker på hur bra vi har det.. önskar att ni också hittar dit så småningom!

Styrkekramar till er alla i familjen <3
//Bellan