torsdag 5 juli 2012

Utvilad

Det blev inget förberedande av inlägg här igår, som jag brukar göra. På tidiga kvällen grillade vi och njöt av lite vin i solen och sen somnade jag! Jag var nog lite trött för jag sov som en stock hela natten.

Det känns som en evighetslång ledighet med ett dygn extra när vi inte har varit iväg nåt. Men det behövdes så det har varit jätteskönt. Det är inte så ofta som vi kan njuta av kvällssolen här hemma, eftersom vi inte kan vara ute på kvällarna när Sandra är hemma och är hon inte hemma så har vi oftast annat för oss när det är fint väder. Så det var helt enkelt toppen!

Massvis med stora, söta och supergoda jordgubbar varje dag :)

Idag kommer damen hem och vi får väl se hur orken är och vad det blir av imorgon. Troligtvis behöver hon en lugn dag efter en lång korttidsvistelse. Dom är jätteduktiga på att anpassa så det har säkert gått bra, men hon kan ju tycka att det är lite skönt hemma hon med. Hon brukar allt längta efter oss när hon har varit iväg.

Ja, det har ju inte hänt så mycket så det får bli ett kort inlägg. Ni får ha det så bra och njut av sommaren så mycket ni kan!

♥ Kram ♥

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Detta var precis vad ni behövde.. Ledighet utan ngt planerat :) Ha nu en fin dag..

Kram Mia

Tina sa...

Hoppas Sandra mår bra när hon kommer hem och att det funkar bra i veckan. Jag förstår att vilan var behövlig, skönt för er. Ha det gott. Kram

Maritha sa...

Jättebra att ni hade oplanerat p ledigheten!

Så gott med alla jordgubbarna :o))

Kram Maritha