tisdag 22 december 2015

Andas

Det händer helt otroliga saker här (med kommunen) men jag ska inte skriva om det eftersom jag är för arg, och det blir inte bra. För övrigt är vi mitt i ledigheten och har hunnit jula ikapp det vi hade planerat, så det känns bra.


Sandra är trött, och julstressen börjar visa sig allt mer. Vi har ännu inte berättat vilken dag julafton är, och vi hoppas att vi kan vänta tills samma morgon. Men blir stressen för stor så behöver det upp på schemat, så vi tar en stund i taget och anpassar vartefter.

Imorgon ska jag jobba och sen är det julledigt för Sandras del några dagar. Vi har ju bara att göra det bästa av situationen och hoppas det flyter någorlunda. Så tacksam över bästa assistenterna som hittar lösningar för att underlätta. Tack för att ni finns!

Nu ska jag strax iväg till frissan och sen blir det soff-häng med bakpotatis och lite vin. Troligtvis hinner jag inte in här på ett par dar nu, men vi får se. God Jul på er, hursomhelst.



.

Inga kommentarer: