måndag 9 september 2013

Ändrade plan och semesterplaneringar

Skörheten håller i sig, men gårdagen funkade bra ändå, med sänkta krav. Mellan varven var det riktigt glada miner t.o.m.

Vi satte upp den nya fina tavlan på väggen i Sandras rum.


Nu blir hon oftast väldigt störd av för mycket saker och tavlor, så vi är ganska sparsamma med sånt överallt, särskilt i hennes rum. Men vi ger det en chans iaf, och funkar det inte så får vi ju ta bort den igen.

Grillningen gick riktigt bra, och vi njöt av sommarvädret som håller i sig. Efter maten blev det för mycket med två föräldrar/assistenter nära på samma gång, så jag gick in i vanlig ordning. Det funkar bäst med Göran ute.


Idag är det skola för Sandras del, och Göran passar på att veckohandla undertiden. Jag ska till läkaren med min axel och jag hoppas väl mest på en remiss till röntgen. Undersökt är jag ju ordentligt av sjukgymnasten och det finns nog inte så mycket mer att säga i nuläget.

Egentligen hade jag planerat att flyga upp på en härlig tjejträff i Norrland ett par dagar, men dom får ha roligt utan mig. Jag var tvungen att välja bort det när vi bestämde oss för resan till Kroatien, och jag ångrar inte bytet även om jag gärna hade åkt på träffen. Vi får se till att planera in fler träffar, helt enkelt.

Göran och jag satt och pratade rese-minnen i soffan igår kväll och bestämde oss för att försöka komma iväg nästa höst också, om allt nytt för Sandra hinner landa till dess. Såå mysigt! J


Ha en fin dag!

.

Inga kommentarer: