onsdag 5 juni 2013

Planeringar och nykläckta ungar


Jag har inte så mycket att komma med idag, och det beror väl delvis på att jag inte hann förbereda nåt inlägg igår.

Mötet i skolan gick bra och allt känns kanon med invänjningen och allt som väntar i höst. Om en vecka är det sommarlov och det blir väl bra det med, eftersom vi har fritids och korttids lite utspritt under hela perioden.

Det har varit så mycket planerande med allt möjligt ett tag, så vi har inte haft nån tid över för att planera sommaren. Men på nästa korttids hinner vi kanske prata igenom lite, även om vi inte har tänkt oss några större utsvävningar. Vi måste ju ha lite planer att ta till iaf.

På vägen hem från mötet klarade jag av veckohandlingen och när jag kom hem hade Göran bakpotatis i ugnen och räkröra i kylen. Det blev en skön slappa-kväll i tv-soffan resten av kvällen.

Ja, och idag kommer ju Sandra hem igen, och jag ska till sjukgymnasten. Så mycket mer spännande blir det inte. Jag sätter mig nog i solstolen en stund och lurpassar på holken med kameran, för igår morse kläcktes nog ungarna. Det var full rulle hela dan och små, yttepyttiga pip hördes om man petade på holken J

Dom här fotona är dock tagna före kläckningen

Ni får ha en skön dag!


(Glöm inte att kika in på Neurobloggarna)
♥ Kram ♥

Inga kommentarer: