lördag 8 februari 2014

Sorry

Alltså, jag hinner inte riktigt med bloggen just nu. Å andra sidan har det inte hänt jättemycket av intresse heller, så det kan ju kvitta.

Igår var Jane med Sandra och jag schemafixade mest hela dagen. Men nu har vi schemat klart som ska sitta i Sandras rum på DV när allt förhoppningsvis drar igång nästa måndag. Och lite nya bilder som behövs här hemma fixades också, i samma veva.


Det var väl vad vi gjorde, i stort sett. Kvällen tog Göran hand om och jag var redan snurrig av alla schemabilder och inplastningar så jag behövde inte så mycket vin ;) men jag slappade i tv-soffan iaf.

Idag är det lördag, med allt vad det innebär av lördagsrutiner. Trevlig helg på er och snart blir det ordning på både vardagen och bloggeriet ska ni se.



.

1 kommentar:

Bellan sa...

Jag önskar er en skön helg utan en massa utbrott!

Saknakramar <3
//Bellan