tisdag 30 april 2013

Slappa slappa


Göran tyckte att jag behövde vila mig igår, så han klarade av veckohandlingen själv medan jag bara slappade med kaffe och Spotify. En skön start på en ledighet, tycker jag.

Efter maten blev det en liten cykeltur och ett par små ärenden gjorda och sen slog tröttheten till. Ja, jag undrade lite vart den var efter helgens ”för lite sova” men jag var väl övertrött, kanske ;) Nu är jag ju ledig så tröttheten gör inte ett dugg och imorse kunde jag faktiskt sova en bra bit över min vanliga ”vakna-tid”

Idag har vi inga andra planer än att fortsätta slappa och må gott. Ha det fint ni med!

Ja just ja... Trevlig Valborg på er!
♥ Kram ♥

1 kommentar:

Tina sa...

Låter klokt vännen, vila och må gott ! Såg inte till Göran nåt här ?? Fick handla själv ;) Kramar till dig fina Nina !