tisdag 9 oktober 2012

Massa må gott och ännu mer Ladies Night

Det blev en skön ledig dag igår, med både lite nytta i form av städning och byte av sängkläder och sånt nödvändigt trist, och annan nytta i form av en massa må bra, njuta av sista varma solstrålarna och lite grillat. Och lite vin. Och massa mera mys.

Idag blir det veckohandling och föräldrasamtal och ikväll blir det mys och nachos, har vi tänkt.

 
Det var vad jag hade att komma med för denna gång så jag avslutar med lite länkar till några inlägg om vår fina helg för alla intresserade. Jag tror alla förundrades över att vi fann varandra direkt, som om vi hade varit vänner för alltid, trots att många av oss aldrig hade träffats. Det går inte att förklara, men det är som att det finns ett speciellt band mellan oss och det är helt fantastiskt! Nästa träff är redan i våra tankar.


 
Må finfint!

♥ Kram ♥

6 kommentarer:

Tina sa...

Njut på ! Det är ni värda ! Hälsa ! Kramar

mariellejohnsson sa...

Hej vill bara titta in här och skicka en varm kram! Du har skrivit så mycket intressant. Jag har bara hunnit läsa en bråkdel :-)
men ska ge mig själv kraft att kommma igenom det.
Kramar!

Anna sa...

Hej kära Du! Ja, visst är det helt magiskt den känslan/samhörigheten som vi alla så spontant kände..?! Underbart och ovärderligt<3! Kram, Anna

Photo by Maria sa...

Fortsätt njut nu..

Kram Mia

Bellan sa...

Saknar er alla från helgen som gick!

Stora varma kramar till dig Nina ♥
//Bellan

Maritha sa...

men så mycket underbart roligt du haft Nina!!!!!!! Har inte riktigt hunnit med men jag blir så varm i hjärteroten när jag ser och läser din och de andras upplevelser av helgen tillsammans :o)) Lite av känslan när vi träffades i Gävle <3

Skönt att ni haft det lugnt och njutit av ledigheten innan Sandra dyker upp hemma igen <3

Kramar i massor Maritha