onsdag 24 oktober 2012

Husbilar och temaveckor

Igår for vi runt och fick en del gjort, bl.a. största veckohandlingen. Man kan ju tro att vi är en storfamilj när två vagnar fylls, men ibland är det mycket som behöver fyllas på och det är skönt när det är gjort.

 
Vi gjorde lite roligare ärenden också, som att titta på husbilar t.ex. Mmm… Drömma kostar ju gratis iaf, och fina är dom. Får vi nu bara vår gamla såld så blir det nog en lite större, så Sandra kan följa med på lite semestrande i den framöver. Så är iaf tanken, sen får vi väl se hur det blir. Dom kostar ju en slant att köpa, och en inte lika stor slant att sälja…

Ett par nya skor till mig blev det också. Sen en del fix hemma, ordning på schema och förberedelser som måste vara klart innan Sandra kommer hem senare idag.

 
Gårdagen avslutades med lite mys i tv-soffan innan vi stupade i säng, trötta efter en ganska intensiv dag. Inte för att det vi gjorde var så värst betungande, men det där småpysslet och sorterandet gör iaf mig väldigt trött i huvudet. Göran är ju dessutom förkyld och då blir man ju trött av det lilla, liksom.

Nåja, idag blir det ganska lugnt iaf, och Sandra kommer ju inte förrän runt halvfyratiden. Vi får väl se om jag hinner fota lite mer höstlöv innan dom har ramlat ner allihop. En del träd är ju helt kala nu, men lite vackra färger finns det här och var fortfarande. Fotona idag har jag dock lekt lite med i efterhand, som ni säkert ser på färgerna.

 
Här till höger har jag en ny länk till en sida på Facebook som ni kan gå in och gilla om ni vill följa våra temaveckor enkelt. Där kommer länkar till alla tema-inlägg läggas, nämligen. Välkomna!

Här har jag några nya länkar med temat - Utredning:

Cruising in life
Alla har lättheter

Må så gott!

♥ Kram ♥

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Hoppas ni får er husbil såld så ni på allvar kan kika på en ny större =)

Ha nu en fin dag..

Kram Mia