måndag 8 oktober 2012

Änglapost och Ugglafeber

När jag kom hem från Västerås i lördags låg det ett paket och väntade på mig. Jag hade beställt örhängen från Elin, och hon tyckte att vi skulle få lite valuta för pengarna och skickade med lite annat smått och gott också. Tack snälla Elin!

 
Jag beställde dom grå-svarta örhängena, och fick resten på köpet för att…? Ja, hon skrev att det var för att jag skriver en bra blogg och har en fin familj, typ. Glad blev jag ju, förstås! :)

En hel massa ”överblivet” skoj hade hon, och det kommer väl till pass när Sandra blir pysselsugen :)

 
Om nån av er blir lite sugen på änglasmycken där vinsten går till Barncancerfonden så klicka HÄR

Dagen igår var lugn och skör. Sandra var ”på gränsen” och det är svårt att veta om det beror på trötthet eller uttråkning, men hon har sovit bra i helgen iaf.

Idag är det skola och korttids igen och vi satsar på det och hoppas hon orkar, men den här gången har vi ju inga planer till kommande helg så blir hon för trött så har vi tid med det.

Vi har inga större planer för ledigheten heller, mer än den vanliga veckohandlingen och ett föräldrasamtal i skolan imorrn.

För övrigt känns det lite tomt nu och jag saknar tjejerna från i fredags. Tiden går på tok för fort när man har roligt!

Tack för det fina fotot!
Glömde fråga om jag får skriva ditt namn, men alla inblandade vet :)
 
Sandra tyckte att det var spännande att jag hade sett Magnus Uggla sjunga, så jag skrev ut ett par foton och plastade in åt henne, sen har hon lyssnat på Uggla mest hela helgen. Lite skönt avbrott från julmusiken som spelas här året om annars ;)

 
Jag önskar er en fin vecka!

♥ Kram ♥

1 kommentar:

Annelie L sa...

Vilka söta smycken, den sidan ska jag gå in och titta på. Skönt med lite ledighet nu så att du har chans att vila upp fig efter din lilla roliga utflykt. Kan förstå att Sandra tycker det är häftigt att du varit o lyssnat på Uggla .
Kram go vännen