fredag 11 september 2015

Ojojoj!

Alltså, det var ganska många år sen den här ”tanten” orkade hålla igång dygnet runt, men efter drygt två dygn med mest vakenhet och fortfarande inte död så inser jag vilken energikick jag har varit med om!

Tre magiska dagar (och galna nätter…) med en massa gapskratt, må-bra-mys, promenerande, upplevelser, förtroliga samtal, glädjetårar och ännu mer skratt, förståelse, pepp, lyckoboost, uppskattning, skrattkramp och galenskap. Kort sagt, jag har haft en helt fantastiskt härlig ledighet med riktigt fina vänner och jag är så tacksam!

Jag har inte så mycket mer att tillägga om det utan avslutar med lite bilder från några av våra upplevelser istället.





Om jag nu minns rätt... 50-tal

50-tal

60-tal

70-tal






.

3 kommentarer:

Annelie L sa...

Kram och massor av kärlek.

Bellan sa...

Härligt! Det var du värd efter allt slit.

Stor saknarkram! ❤️
//Bellan

Anonym sa...

ja tack nina för dagarna. kramar om