tisdag 3 augusti 2010

Nu tar vi ledigt!

Faktiskt att det var rätt skönt igår. Det regnade hela dagen så vi bara slappade inne på hela vår rast. Ja, förutom måstena då, men en hel del ”bara-vara-tid” blev det allt, och det var såå sköönt! Det tyckte Sune med…


Lite suddig bild, men jag tog med den ändå, för han ser ut att må så gott där i soffan.

Sandra mår bra och var pigg och glad när hon kom hem från fritids igår. Det hände väl inget särskilt utöver det vanliga. En bra em och kväll, helt enkelt. Och nu käkar hon frukost och verkar lika pigg och glad idag :)

Eftersom det nu blev som planerat med vår ledighet så tar jag lite bloggpaus här ett par dar. Men jag lovar att skriva en massa sen, när jag inte kan hålla mig härifrån längre…

Ha en skön vecka!

6 kommentarer:

Mia sa...

Ha det bra så hörs vi snart! Kram

Photo by Maria sa...

Ja Sune ser verkligen ut att njuta där i soffan.. Katter kan det där, de är proffs..

Njut nu som Sune av ledigheten..

Kram Mia

Maritha sa...

Kommer att sakna!

Kram Maritha

Pinglan sa...

Vilken söt kisse du hade!! Trevlig blogg du hade! Ha en toppendag!

Anonym sa...

Mysigt att "bara vara" och skönt att ni kom i väg till slut. Superfina bilder i dit förra inlägg, glömde ju skriva det då :-)

Sköt om er & Många kramar !!! Annika

Mib sa...

Hej! Härligt det låter! Hoppas du snart är tillbaka. Gött att bara slappa!
Stor stor stor kram från Mib.