söndag 28 februari 2016

Korkat

Först – Tack till alla fina vänner och bästa assistenterna för stöd. Det är skönt att vi inte står här ensamma och faller omkull ♥

Nog om det för ett tag. Jag tänkte istället visa ett par jobb jag har gjort av korkarna vi fått från några av er. Stort tack! Det kommer fler korkar och ska bli fler jobb, men dom här uppgifterna har det blivit än så länge iallafall.

Bilderna talar väl för sig själva, men här ska Sandra vända på korkarna och sen sätta dom på rätt bild, är meningen. Det går ju att utveckla sen och samtala om djurens familjer, t.ex.


Här ska Sandra vända på korkarna och hitta en sång som assistenten sen sjunger.


Bilderna ska sättas fast med kardborre eller häftmassa. På så vis kan vi använda samma korkar till fler olika jobb.

Dom vita korkarna ska bli nån slags sortering är det tänkt. Det behövs fler innan jag kan göra det klart, och det är på väg, så jag klurar lite på andra varianter undertiden. Jag tar gärna emot lite tips :)

Ha en fortsatt fin helg!

.

Inga kommentarer: