söndag 10 januari 2016

Stiltje

Gårdagen funkade bra, men det gick i ett mest hela tiden. När det var dags för lördags-chipsen för Sandra och Göran så gick luften ur mig helt. Jag brukar passa på att få lite bonusrast så länge chipsen räcker, och jösses så trött jag blev.

Idag kommer två av Sandras assistenter och jobbar några timmar mitt på dagen, tack snälla ni för att ni kunde med så kort varsel. Göran och jag är ju vana att lösa alla situationer utan hjälp utifrån, och hade ju fixat dagens utflykt med, genom att dela på oss. Nu kan vi åka båda och är jätteglada över det. Tack! ♥


Sandra är inte van vid att ha andra här än oss föräldrar, och vi ska ju träna henne i det så småningom. Så hur tänkte dom nu, tänker ni ;) Men Sandra brukar fixa såna saker när det är enstaka gånger. Det är först när det blir schemalagt och ofta som det behövs lång inskolning på det mesta. Sandra kommer bli överlycklig när vi berättar att dom kommer och vi är tillbaks långt innan kvällsrutinerna hinner börja, så det ska säkert gå bra.

Må så gott!

.

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Vad skönt för er att kunna sätta in folk när ni behöver.. =)

Ha en bra kväll..

Kram Mia