onsdag 20 januari 2016

Små glädjeämnen

Det blev lite fullt upp igår, så jag hann inte riktigt med bloggen. Å andra sidan har jag inte jättemycket att skriva om just nu, men det ligger en hel del i luften som kommer ut så fort jag vet åt vilket håll det går. Till dess lever vi på hoppet.


Mötet vi hade i måndags gick iallafall bra, och vi kom fram till en hel del braigheter inför framtidsplanerna. Sen beror ju allt på hur framtiden blir, förstås, men planer måste vi ha hursomhelst. Det vi gör nu är ju en förberedelse inför det som kommer, och med bästa assistenterna känns det ju väldigt bra med det vi kan påverka.

Framtiden är ju oviss på många plan, och allt är nytt för alla. Ingen vet egentligen hur det kommer bli och vad som kommer fungera framöver, men vi har lite mål och tankar att bygga vidare på. Några små förändringar kommer det nog bli inom kort, och vi får prova oss fram lite. Mer kan vi inte göra just nu.

Vi väljer iallafall att njuta av det vi kan njuta av och passar på att fira det som går att fira. För gläds man åt det lilla har man mycket att vara glad över :)

Igår blev det champagne över en sak som vi tror kommer bli jättebra. När vi vet hur det blir med det så får det bli mer champagne om det blev jättebra. Blir det inte jättebra så blev det iallafall champagne igår ;) Sen somnade jag som en stock och sov ikapp en massa missad sömn. Tror det blev hela nio timmar på raken! Så nu är jag lite nyvaken och halvmosig, men fortfarande lika glad.


Assistenterna är och hämtar Sandra på korttids och jag börjar jobba 15.30. En intensiv, men bra ledighet har vi haft. Må så gott och var rädda om varandra!

.

Inga kommentarer: