fredag 13 november 2015

Ork som räcker

Vi var nog lite trötta igår, men dagen gick bra ändå. Sandra var väl den som var piggast, och det är ju bra :)


Frissabesöket gick utan problem och det brukar gå bra eftersom det är så anpassat. Tack till vår fina frissa för all hänsyn!

Efter det gjorde vi inte så mycket eftersom vi måste vara rädda om Sandras ork, men efter maten blev det några nya jobb som uppskattades och var roliga.

Kvällen gick också bra, men inatt var damen vaken och inte så pigg som hon ville vara. Hon tyckte att det var morgon, men somnade om efter ett par timmar. Det gjorde inte jag… Men eftersom jag inte somnar stående på dagarna så behöver jag nog inte mer än ungefär fem timmars sömn, för det är vad det har blivit ett tag nu. Att jag hade gröt i hjärnan igår var nog bara lite sviter efter att ha suttit och lyssnat på en massa bra viktigheter under föreläsningen dagen innan.

Idag är det redan fredag och den här veckan bara försvann. Vi undrade ju hur Sandra skulle klara alla förändringar, men vi lyckades nog väldigt bra med att berätta en sak i taget och lagom mycket vartefter dagarna gick. Annars hade damen däckat, och hon har funkat otroligt bra hela veckan. Förutom dom två senaste nätterna då, men så är det ibland. På dagarna har det gått bra så vi är mer än nöjda.

Jaha… Jag har nog inte så mycket mer att komma med för nu, så jag önskar er en skön helg. Må så gott!



.

Inga kommentarer: