lördag 19 maj 2012

Blomstrande

Det tog ett tag innan Sandra landade när hon kom hem från fritids igår. Hon var arg som ett bi (orolig/stressad?) och pratade om sommarlov, godisdag och grillväder i en salig röra. Men efter ett tag var läget lugnt igen och resten av eftermiddagen och kvällen flöt på bra.

På fritids hade det gått bra, vad jag kunde läsa i kontaktboken. Jag vet inte vilket som är bäst nu, ledigt eller vardag. Sandra blir fort trött, men hemma blir hon uttråkad direkt. Jag tror att det mest är sommarlovet som stressar henne och påverkar humöret.

Göran var iväg på några ärenden igår och när han kom hem hade han köpt lite ute-blommor för att roa Sandra med plantering som idag :) Jag följer väl med ut en sväng och förevigar trädgårdsmästarna med kameran.


Sandra vet redan vad som väntar och ser fram emot det. Hon berättade att hon minsann kan det där med plantering, för det har hon gjort hos Maria.



Så mycket mer har jag inte att komma med just nu, men önskar er en fin dag iaf. Här skiner solen så det blir nog en skön utedag, gissar jag.

♥ Kram ♥

3 kommentarer:

agneta sa...

Goa Sandra, du får dagens goaste kram! Ja, och mamma får vara med på den hon också <3 KRAAAAAAAM

Susanne sa...

Åh jag riktigt längtar att vara ute och plantera. Sandra ser ut att trivas.
Kram Susanne

Photo by Maria sa...

Ja det kunde hon ju med.. Vilka fina planteringar =)

Kram Mia