söndag 3 mars 2013

I målartagen



Jag har inte så mycket att komma med idag. Vi har helg och allt är bra. Sandras humör är på topp och Sune är uttråkad, eller om det är vårkänslor han har kanske. Katter blir väl lite mer knäppa än vanligt i mars?!

Sandra ville ha målade naglar, så det fixade vi så gott vi kunde med dom resurser vi har och hon blev nöjd så då är det säkert bra.


Sen ville hon måla i målarböcker så det gjorde vi en stund innan det var dags för badrutiner och chipsmys. Ja, sen var ju dagen slut.


Idag kommer väl att se ungefär likadan ut, gissar jag. Ja, förutom chipsmyset då, förstås. Så ska jag ju packa korttidsväskan, för det hanns inte riktigt med igår i allt måleri. Är Sandra i sitt rum så går det inte att packa den, eftersom hon skulle bli orolig av att jag stökade runt och tog fram kläder, och igår var vi mycket i hennes rum.

Idag tror jag damen vill ta en biltur, iallafall verkade det så på henne igår, och det passar ju jättebra när man ska packa väskan.

Nu börjar temaveckan om kost på Neurobloggarna att lida mot sitt slut, gå gärna in och läs lite intressanta inlägg från olika bloggare. Passa på att sprida sidan också, så är det många som blir glada ;) Nästa tema är planerat till vecka 11 och om planen håller så kommer det att handla om belöningssystem. Välkomna!

Ha nu en skön söndag!

♥ Kram ♥

Inga kommentarer: