torsdag 8 september 2011

Bara bra här

Det var en riktig solstråle jag fick hem igår. Lite trött var hon, men så glad och nöjd så det riktigt strålade om henne.

Rutinerna gick jättebra och jag hann t.o.m. tvätta mellan middag, toa, bad och kvällsrutiner. Annars brukar ju Göran ta hand om markservicen medan jag tar Sandra-rutinerna, men med bra planering så funkar det. Ja, så underlättade det ju förstås att Sandra funkade med…


Hon såg att husbilen var borta när hon kom hem, och undrade så klart över det. Men allt gick bra och hon tyckte mest att det var spännande att pappa var på semester. Jag berättade att han skulle komma hem på fredag, gula dagen, och Sandra var genast med på noterna. Sen, när vi åt middag, tyckte hon att det var tomt i huset när inte pappa var hemma. Gogumman ♥


Och tänk, huvudvärken jag har haft hela ledigheten, den förvann precis lagom till Sandra kom hem! Visst är det märkligt?! Men glad är jag, så klart. Hellre ont i huvet när jag är ledig än när jag måste vara alert. Och jag slapp ju kräksjukan den här gången :)


Eftersom Sandra mår bra så blir det skola för hennes del idag, och rast för min del. Och idag ska här dammsugas. Finns det tid, ork och lust så tar jag nog en prommis med kameran också.

Ha det finemang!

♥ Kram ♥

6 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vad skönt att huvudvärken försvann, synd bara att du inte slapp den överhuvudtaget...

Ha nu en go rast..

Kram Mia

Annelie L sa...

Så skönt att huvudvärken flög sin kos, och att Sandra var på strålande humör när hon kom hem.
Vilka häftiga bilder du har idag, det ser ut som om bäret balanserar på på toppen av grenen.
Ha nu en riktigt skön torsdag vännen.
Kramar om // Annelie

Maritha sa...

Häftiga bär bilder :-))

Vad skönt att Sandra var pigg och allt gick lugnt och fint, annars kanske huvudvärken kommit tillbaka!

Ha nu en skön rast idag med din kamera!

Kram Maritha

Annika N sa...

Gott att höra att huvudvärken är borta. Hoppas du fick en kameratur :-)

Ha en finfin torsdag !!! Kram Annika

Bloggande 4barnsmamma sa...

Och här är det blått och fint:)
Grym kamera!
Kram.

Bellan sa...

Vad roligt att du fick hem en glad Sandra! Det underlättar ju liksom....

Helt fantastiska bilder du tagit! Du har haft tid för nån fotonad förstås.

Ha det gott och kram igen ♥
//Bellan