måndag 5 juni 2017

Bryt ihop och gå vidare

Jag har alltid undrat hur skådespelare lyckas klämma fram tårar på beställning. Jag skulle kanske söka till nån sorge-film. Det skulle bli väldigt trovärdig gråt iaf, för det är inte särskilt svårt att få mina tårar att rinna just nu...

Hursomhelst har jag stängt in mig i vårt extrahem ett par dagar och gör inget vettigare än att Spotifya, surfa och kolla på tv. Egentligen skulle jag luncha med gamla fina jobbarvännerna, men orkade inte träffa nån. Jag tillåter mig det nu, eftersom min ork måste räcka dom dagar jag jobbar.

Säga vad man vill, men man blir fan proffs på att resa sig. Synd om Sandra är det dock oavsett.


Jag har glömt tacka för dom kommentarer jag får. Extra roligt när läsare hittar hit utan att kunna särskilt mycket om autism, men ändå fastnar för min blogg och det jag förmedlar. Sånt gör mig extra glad.

Må så gott.

.

1 kommentar:

Bellan sa...

Stora kramen till dig! ♥♥♥

//Bellan