lördag 1 oktober 2011

Pigg & trött & glad

Sandra var strålande glad igår med, så eftermiddag och kväll funkade bra och det finns inte så mycket att tillägga. Jag är hur utvilad och full av energi som helst efter den här veckan, och ändå väldigt trött, hur konstigt det än låter :)


I förrgår kom det tre likadana kort, med giraffer på, och jag tyckte ju att det var roligt, förstås. Att få kort gör mig alltid glad och att mina vänner vet att jag älskar giraffer gör mig ännu gladare. Så att jag fick tre likadana kort var ju extra kul, på nåt sätt.


Men det var ingen slump, visade det sig igår…


Och jag fick mig ett gott skratt :) Ja, jag blev jätteglad över tilltaget, måste jag säga. Ett tack från flera av vännerna som var med på träffen, och utan att jag anade nånting hade dom gått och köpt en massa giraffer till mig ♥


mariellejohnsson, jag förtydligar lite om träffen i Gävle. Den var inte för en speciell målgrupp, som t.ex. vi i ”Diagnoslandet” även om ett par av oss var ”diagnosmammor” Det var en träff med vänner från min vänlista på Facebook. Väldigt blandat, alltså, och hur kul som helst :)


Ha en skön helg!

♥ Kram ♥

6 kommentarer:

Patricia sa...

Klart man kan vara utvilad och full av positiv energi men samtidigt trött .. det är väl de där långsiktiga batterierna som inte riktigt hunnit bli laddade antar jag .. ; )

Ha ha .. va kul med giraffkorten .. =)

Hoppas ni får en skön fortsättning på helgen!!
Kram Patricia

Maritha sa...

Känner också av trötthet efter resan trots att jag fick så mycket positiv energi!

Ha en fin lördag vännen!

Kram Maritha

Annelie L sa...

Du är värd varenda giraff du får, dom betyder kärlek till dig.
Vi är nog lite trötta alla vi som var med på träffen, både trötta och fyllda av positiv energi.
Jag är så glad att jag följde med.
Det kändes inte alls som om det var första gången jag träffade er alla. Det var som att återse en massa fina vänner.
Ha nu en fin dag Nina.
Kramr om lite extra // Annelie

Annika N sa...

Visst är man lite trött ännu men på ett härligt sätt :-)Hoppas Sandra strålar lika fint idag..

Ha en trevlig helg vännen !!! Kram Annika

Bellan sa...

Hahaha, det där tyckte jag var kul med alla giraffer :):) Bra påhitt!!

Kramar om dig och hoppas piggheten kommer tillbaka snart!
//Bellan

mariellejohnsson sa...

Hej sötnos!
Tack för svaret. Jag minns ju att du fixade och donade kring det där för ca ett år sen men då hade jag ju ingen aning om hur mitt liv skulle bli, och det var nog klokt av mig faktiskt. Nu hoppas jag det går framåt, så nästa gång vill jag vara med :-)
Stor kram till världens bästa bloggerska :-) Eller ja, det finns ju fler som är jättebra förstås, men jag tycker dina berättelser om Sandra är så himla tänkvärda och intressanta. Så mycket tips man kan få som jag även kan använda i jobbet.