tisdag 31 januari 2012

Hej hopp

Göran fick igång värmepumpen så ingen reparation behövdes, det tackar vi för! Vi blev så glada att vi genast åkte och köpte kyl & frys som lixom har behövts bytas ut i ett par år här. Men vi fick bara hem frysen och åker tillbaks och hämtar kylen idag. Det var precis att den fick plats i kombin när vi fällde baksätet.

Lite annan handling blir det också. Ja, vi tog lite igår med, eftersom det inte blev så mycket plats över i bilen… ;)

Så köpte jag ett nytt objektiv till kameran på en gång, och det får jag hämta nästa vecka. Tur att Elgiganten ligger bredvid mataffären :)

Ja, det är väl vad vi pysslar med på vår ledighet. Så mycket mer hinns inte, och inte orkar vi heller för den delen. Städat blev det iaf igår och idag kanske vi orkar mysa lite också.


Må så gott!

♥ Kram ♥

3 kommentarer:

Maritha sa...

Vad skönt att du äntligen får ny kyl och frys som du längtat efter och objektiv......nu blir det ännu roligare med kameran :o))

Hoppas ni myser massor ikväll när ni fixat färdigt!

Kram Maritha

Bellan sa...

Vad roligt att du äntligen får din kyl&frys som du längtat efter länge :) Och ett nytt objektiv till på köpet - härligt!

Ta hand om er och jag hoppas ni hinner mysa och vila lite också.
Kramar om dig ♥
//Bellan

Photo by Maria sa...

Nu kommer maten att bli än godare med nya kylen.. Och vad skönt att Göran kunde fixa värmepumpen..

Kul med nytt objektiv, jag sitter med och kikar efter ett nytt, men det är så mycket pengar =/ Det jag vill (skall) ha kostar mellan 8 och 9 tusen..
Vad köpte du för objektiv??

Och du Nina.. Du är välkommen när du vill för att både fika och kika =D

Kram Mia