fredag 12 augusti 2016

Ny look

Som ni märker så har jag gjort om lite i bloggen. Jag har under den senaste tiden ändrat innehåll lite, efter livets gång. Bloggen hade från början mer fokus på Sandra och det positiva med vårt annorlunda liv. Omständigheter och ork har gjort att inriktningen blivit en annan, med mer ilska mot orättvisor, påtvingade lösningar och mina egna känslor.

Det gör att det känns fel att lägga ut bilder på Sandra. För hon är fortfarande världens härligaste och vårt annorlunda liv tillsammans med henne är fantastiskt.

Jag har varit lite mer försiktig med att publicera bilder på senaste tiden, men inte haft tid att städa i bloggen. Nu är det gjort, och dom flesta närbilder på Sandra som vuxen är borttagna. Istället finns nu bara en grå ruta, men det är som det är. I fortsättningen lägger jag ut bilder som är redigerade.

Texten är densamma och finns fortfarande kvar orörd, likaså bilder på Sandra som yngre. Välkomna att fortsätta följa mig, ni som vill det.

Ha en skön helg!

.

Inga kommentarer: