söndag 8 april 2012

Det blev lite påsk iaf

Jag däckade ju så klart, och det var ju väntat efter allt som hänt. Så jag har väl mest sovit i två dygn. Göran är genomförkyld, men har varit piggare än mig så han har ju varit den som har fått ta hand om allt, fast han egentligen hade behövt sova han med.

Sandra är sig själv igen och mår bra och Göran såg till att hon fick fira påsk.



Idag är jag uppe, inte jättepigg, men mår iaf inte illa längre, så idag ska Göran få vila. Sandra är ju pigg men jag orkar nog inte göra så mycket av idag utan det kommer nog mest bli film här, gissar jag.

I övrigt är det inga förändringar. Vi hoppas att Sandra inte blir smittad av Görans förkylning så undersökningen blir av på tisdag. Om Sandra mår bra efter det så får hon åka till fritids på torsdag och fredag. Sen hoppas vi på skola och korttids i vanlig ordning på måndag.

Vi ser fram emot lite ledigt! Vi skulle nog behöva en vecka, men om vi bara får vara friska nu så ska vi väl snart vara ikapp oss igen.

Maria, vår fina assistent, hade vi väl tänkt ringa och be komma hit kanske som idag, men nu blir det inget av med det den här gången eftersom vi blev sjuka igen.

Men nu hoppas vi att det vänder så vi kan njuta lite vår :)


Må så fint och ha en fortsatt skön helg!

♥ Kram ♥

3 kommentarer:

Mamma Z sa...

Nä, nu tycker jag att hela familjen skall få må bra!!
Hoppas du får ut och njuta av solen idag! Själv skall jag sätta mig i bio mörkret med junior och den utlovade Titanic filmen på 3D

KRAMEN

Johannes mamma sa...

Usch!
Tycker ni är värda att bli av med alla förkylningar och elände nu.Vår lille fick influensa trots vaccination och jag med- Två ambulanser samma dag; en med honom till barnsjukhus och jag till ett annat med lunginflammation och blodförgiftning som följdsjukdomar av influensan men nu börjar vi se ljuset i tunneln igen. Hoppas ni också snart får göra det.

Photo by Maria sa...

Ja nu får det vara slut på sjukor hos er så jag hoppas att förkylningen försvunnit ur huset så inte Sandra får det med..

Ha nu en fortsatt bra påskdagskväll..

Kram Mia