fredag 14 maj 2021

Uppdatering

Först vill jag tacka för kommentarerna efter senaste inlägget. Ett kort svar på Elles fråga om Sandra har SIP är nej. En IP enligt LSS är påbörjad, men vi har fått nya handläggare sen dess så det blev inte så mycket mer än en början.

Nog om det. Jag är på tok för trött för att få till så mycket här just nu, trots att det händer saker som jag egentligen vill skriva om. Men en kort uppdatering om läget iallafall.

Plötsligt börjar det ljusna, och även fast vi är vana vid bakslag och inte vågar ropa hej än, så tror vi på en lösning inom kort. Vi tror att Sandra kommer flytta hemifrån innan sommaren är slut. Återkommer när jag hittar lite ork.

Må gott och skön sommar på er som fortfarande kikar in här.

.

6 kommentarer:

Annelie L sa...

Kramar om och hoppas av hela mitt hjärta att det inte är falskt alarm denna gången, utan att det håller hela vägen fram ❤️❤️💖

Ulla sa...

Stora kramar till er och håller tummarna för att det går vägen ❤❤❤

Ulla sa...

Stora kramar till er och håller tummarna för att det går vägen ❤❤❤

Birgitta sa...

Instämmer med Annelie, hoppas det verkligen går i lås den här gången. ❤❤❤

Anonym sa...

Håller alla tassar jag har! Tänk vad bra om ni äntligen får vara ”bara” föräldrar till Sandra snart och livet kan bli bättre för er alla tre. Åh som jag unnar er det! / Tanja

Anonym sa...

Lycka till. Vänliga hälsningar Kristin