onsdag 16 oktober 2013

Fria framtider

Igår var det en sån där slappardag då jag inte gjorde nån nytta alls. Det blev snudd på långtråkigt, vilket säkert märktes här inne. Jag tror det blev tre inlägg här igår. På samma dag! Hahaha! Tur Sandra kommer hem idag så man får lite vettigt för händerna ;)

Fast det var rätt skönt att mest sitta vid datorn och lyssna på musik. Jag kan ju inte lyssna på mina egna spellistor när Sandra är hemma, och jag mår väldigt bra av det. Senare blev det bastumys och lite gott framför tv:n.

Lite drömmar och planer för kommande roligheter blev det också. Inte så att det är nåt stort på G, precis, men vi känner oss friare än vi har gjort på många år nu, inom snar framtid iaf, och bara det är så himla härligt.

För 10 år sen så vågade vi inte planera nånting eget, och gjorde vi det ändå så fick vi nästan alltid avboka det. Var det nån enda gång vi kom iväg på nåt planerat så fick jag migrän. Så att bara kunna nu, och ännu mer snart, det är helt otroligt fantastiskt.

Eventuellt åker Göran iväg nån vecka i januari och jag hoppas på en ”go-vän-träff” nån helg senare i vår. Ja, sen är ju planen, om ekonomin tillåter, att Göran och jag åker på en ny resa till hösten igen. Resan till Kroatien i början av september gav rejäl mersmak, och för första gången på många år så känner vi att vi faktiskt kan.


Ha en fin dag!

.

1 kommentar:

Bellan sa...

Härligt med fria planer! Det är ni värda och det kommer att bli bra.

Kramar <3
//Bellan