torsdag 21 januari 2016

Väntans tider

Jag blev aldrig riktigt pigg igår, men sömnen var säkert välbehövlig. Jag har migränkänningar och det förklarar ju sömnbehovet. Tabletterna håller det på avstånd iallafall, och jag är glad över det.

Idag ska bilen på service, imorrn blev det ett akut tandläkarbesök för Görans del och nästa vecka har jag frissan och två möten. Veckan därpå är det möte igen och det går för runt mest hela tiden. Men tids nog blir det väl tid över för lite ledighet också.

Annars är det ju lite stiltje just nu. Det är massor som hänger i luften, och innan vi vet mer så kan jag inte skriva så mycket. Jag har redan berättat att vi väntar på en del svar och möten innan vi vet mer så det är ingen idé att spekulera. Om ett par veckor vet vi förhoppningsvis lite mer om en hel del iallafall.


Ja, det blir ju lite tråkig läsning nu, fram tills jag vet vad jag ska skriva. Men det kommer roligare tider, eller iallafall mer händelserika. Frågor är alltid välkomna förstås.

Ha det finemang!

.

Inga kommentarer: