torsdag 21 februari 2013

Segt var det här



Idag har jag en riktigt seg dag med mest vila. Antagligen är det migrän och Eeze-tabletterna hjälper till att hålla det i schack. Jag passar på att svara på Photo by Marias fråga, om tabletterna hjälper. Ja, jag tror faktiskt det.

Jag är inte helt säker på att det är migrän, eftersom mina symtom inte riktigt stämmer, men jag har inte haft några konstiga kräkattacker sen jag började ta Eeze så det verkar ju stämma, trots allt. Nu tror jag iaf att det är på väg att släppa och jag känner mig mest lite seg och har lite ont i huvet. Så länge jag slipper ligga och kräkas, som innan jag började med tabletterna, så är jag jätteglad!

Jag skulle ju egentligen iväg på föreläsning via assistansbolaget på förmiddagen idag, men jag fick helt enkelt lyssna på kroppen och skippa det. Synd, för jag hade verkligen sett fram emot det, men sånt är livet och det finns ju värre saker att deppa ihop för.


När Sandra kom hem igår var hon helt stirrig, och vi lyckades inte få ner henne i varv innan utbrottet kom. Vi bestämde direkt att det fick bli ledigt för hennes del idag. Hon har nog sovit bra hela natten, iaf har vi inte hört henne, och hon tog en rejäl sovmorgon imorse. Idag har hon varit mycket lugnare och gladare igen, så hon behövde nog vila upp sig lite.

Imorgon får hon åka till fritids igen, och det längtar hon till. Göran ska iväg och titta på nåt jobb och jag fortsätter väl att vila så ska jag nog vara piggelin till helgen sen.

Dom här fina smyckena har Lena gjort åt mig.
Halsbandet fick jag i brevlådan för lite sen, och örhängena var klara
när jag var hos dom i månd-tisd. Fina va?!!

Ha det gott!

♥ Kram ♥

2 kommentarer:

Maritha sa...

Vad bra att något hjälper även om du inte vet om det är Migrän!!!!!

Jättefina smycken :o)

Krya på dig kramar <3

Maritha

Photo by Maria sa...

Vad skönt att tabletterna hjälper.. och skönt att de inte vet att det kanske inte är migrän, så låt dem jobba i tron att det är just migrän ändå ;)

Vad bra att det var trötthet hos Sandra och att det avhjälptes med lång sovmorgon =)

Jättefina giraffsmycken..

Kram Mia