fredag 1 februari 2013

Latar mig



Det blev en riktig slappardag igår. Visst finns det en hel del att ta tag i, alla högar med kom-i-håg-lappar, t.ex. men jag valde att slappa, för det kändes mest akut.

Mötet dagen innan var ju avklarat och gick bra, Sandra var pigg och glad och det kändes som livet började komma ifatt lite. Skönt! Så det blev mest Spotify på hög volym av gårdagen medan Göran fick lite mer nytta gjord, eftersom han dammsög och klarade av några telefonsamtal.

Vettni, det är förbaskat skönt att han är God man och jag slipper alla dessa samtal, och en hel del papper! Det njöt jag av igår :)


När Sandra kom hem hade tröttheten kommit ikapp henne och vi höll ribban på en mycket låg nivå. Hade jag inte haft en tid bokad för nagelfix idag så hade hon nog fått ledigt. Men nu är jag lite ego och behöver den stunden av ego-tid, så därför får hon åka till skolan och vi hoppas att det går bra ändå.

Det brukar ju gå bra. Dels är fredagar lite kortare och dom är duktiga på att anpassa kraven efter Sandras ork, och sen kommer ju en helg att vila på.

Naglarna behöver verkligen fräschas upp lite nu, och egentligen skulle jag vilja gå var tredje vecka istället för var fjärde. Vi får väl se om jag unnar mig det framöver.


Så mycket mer har jag inte att komma med för nu, så jag får väl önska er en skön fredag och helg! Om en månad är våren nära :)

(Gå gärna in och gilla min fotosida på Facebook genom att klicka på länken till höger. Jag blir jätteglad för hjälp att sprida den, även om jag bara är en glad amatör och fotar mest för att jag mår bra av det)


♥ Kram ♥

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Hoppas att det gått bra med skola för Sandra idag och att du fått nya naglar =)
Ego får man ju vara ibland..

Trevlig helg..

Kram Mia