lördag 2 februari 2013

Fodral med fina motiv


Tröttheten vi märkte på Sandra efter skolan i torsdag verkade hon sovit bort igår. Skönt när orken kan komma tillbaks efter en lugn kväll och en natts sömn. Morgonen gick jättebra och damen kom iväg till skolan som planerat.

Dagen i skolan hade också gått bra utan några större missöden och det goda humöret höll sig kvar även när hon kom hem på eftermiddagen. Kvällen gick bra den med och nattningen kunde vi ta i ganska vanlig tid.

En som däremot var jättetrött efter en dags jobb (som golvläggare) var Göran. Honom fick man knappt ett vettigt ord ur. Men det är ju inte så konstigt, jag hade inte heller varit pigg och glad om jag hade jobbat en hel dag efter jul, resa och för lite ledigt. Dessutom är inte golvläggare precis nåt ”pärmbärarjobb”

Men jag måste erkänna att jag krävde lite mer uppmärksamhet än vad han orkade ge, så jag blev lite onödigt grinig på honom. Jag ville ju att han skulle studsa hem och säga ”Heeej älskling, får jag se dina snygga naglar nu” Typ. ;)

Nåja, Kvällen gick bra ändå, och jag tvingade honom att beundra naglarna sen, eftersom han aldrig sa ”Heeej älskling, får jag se dina snygga naglar nu” Hahaha!

Så här snygga blev dom iaf den här gången.


Jag är jättenöjd, och nästa gång är det bokat lite extra tid för lite extra fix. Men det får ni se då :)

När jag kom hem och tömde brevlådan låg där två presenter till mig. Den ena var från finaste Emma, ett jättefint kuddfodral med giraffmotiv.


Jag blir så glad när mina fina vänner tänker på mig när dom ser en giraff. Tack snälla Emma!

Den andra presenten har jag beställt själv och det var också ett fodral med fint motiv. Ett nytt skal till mobilen och det motivet älskar jag ännu mer än giraffer, faktiskt :)


Ha en toppenskön lördag!

♥ Kram ♥

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Du slog två flugor i en smäll med mobilfodralet ser jag... Både älskade dottern och fin giraff =) Bra när man kan få två saker man tycker om på samma pryl ;)

Ha nu en fin fortsatt helg..

Kram Mia