torsdag 18 juni 2015

Materialtips

Nu är det nya materialet i stort sett klart, så jag tänkte dela med mig av idéerna till andra behövande. Med lite fantasi så kan nog en del av det individanpassas och göras om i olika svårighetsgrader. Det är fritt fram att använda, och dela vidare.

Det jag har gjort är en pärm med lite olika ”lika-på-lika-jobb” som Sandra gillar att lägga om det är lagom svårt.

Träna ansiktsuttryck

Olika "lika-på-lika" med olika svårighetsgrad




Sen har jag gjort ett par lite större bilder också, som inte är så svåra, utan mer roliga bara. Sånt är bra att ta till när kraven måste sänkas av olika anledningar. Det roligaste för Sandra är att få nytt, och varierat.



Det måste finnas både svårare och mycket lätta jobb att välja på, och det gäller att hitta rätt utmaning för rätt tillfälle om hon ska gilla det.

Känselkuddarna vi testade för ett tag sen blev ju succé, så jag har sytt ett par till såna också.


Göran har fixat små träplattor där han har klistrat fast lite av det som finns i dom olika kuddarna. Sandra får sen sortera kuddarna med hjälp av känseln.


Det var dagens idé-spruta. Må så gott och trevlig midsommar!

.

Inga kommentarer: