torsdag 11 juni 2015

En liten, liten rapport

Jag har njutit ledigt så jag har helt enkelt skippat bloggen, och nästan datorn helt, faktiskt. Ja, nästan iallafall. I tisdags var jag ju helledig och ensam hemma hela dagen. Bara katten och mig själv att ta hänsyn till, och det var ungefär vad jag gjorde också.

Igår jobbade jag och det gillas nästan lika mycket som ledigheten. Det är så roligt på jobbet att jag är tacksam över dom gånger jag får möjlighet att vara där.

Sandra var ju skör i helgen, och det har suttit i under veckan också, men gårdagen gick bra. Efter jobbet hade vi möte och Göran kom ju hem under dagen efter ett par dagar i husbilen.


Idag ska Sandra ha gympa med sina fantastiska assistenter och själv ska jag till frissan. Det blev inte så mycket skrivet den här gången heller, men jag har tankarna på lite andra håll för tillfället. Vi får hoppas på det bästa. Trevlig helg!

.

1 kommentar:

Bellan sa...

Tänker på dig och skickar in lite extra kramar! ❤️

//Bellan