måndag 21 mars 2011

Tävlingen är avgjord


Vinnaren är utsedd och jag vill börja med att tacka alla som har deltagit, och för alla fina kommentarer jag fick. Det var jättekul att få veta lite mer om några av er också :)

Ni var 34 tävlande och jag skrev alla namn på små lappar, och gjorde 34 lotter som blandades väl i en skål.


Sen fick Göran dra en lott, med vittne, så klart!


Det var spännande må ni tro :) Och vinnaren är…………………….


☆ ☆ ☆ Maritha ☆ ☆ ☆ Grattis! ☆ ☆ ☆

Och här har ni Marithas kommentar:

”Jag hittade dig när jag var med på Må Bra och började följa ditt liv och din familj. Tycker om att läsa om era framsteg och utveckling, hur empatisk du är mot alla människor och vilken peppare du är med råd och tips till de andra med samma problem. Jag har ingen kunskap alls i ämnet men har lärt mig massor av dig.
Vi har ju aldrig träffats men med ditt engagemang ska jag ju få träffa dig och ett gäng tjejer i september, tack än en gång att du frågade mig!

Jag läser din blogg varje dag jag har tillgång till en dator!

Gillar dig skarpt bruden!

Kram Maritha”


Stort GRATTIS till Maritha, din adress har jag ju så du kan lugnt luta dig tillbaka och invänta lite post :)

Kanske dyker det upp fler chansen framöver, man vet aldrig :)

Vill ni läsa alla kommentarerna så kan ni klicka HÄR.

♥ Kram ♥

11 kommentarer:

Ulla sa...

Hallå vännen!

Jag läste Maritas tävlingsbidrag och jag håller med henne fullt ut men du vet att jag beundrar dig så mycket för det du gör och är och jag ser verkligen fram emot att ses i September!
Stora kramar till dig Nina och tack för att du finns här på jorden!
Ulla

Anonym sa...

Ha ha ha!!! Ser att Sune var med och hjälpte till, goaste Sune ;)
Grattis till Maritha får man väl säga då!
Hoppas vi får veta vad det är när hon fått paketet för jag är ju lika nyfiken även om jag inte vann!!!
Kram på dig Nina-fina

Bellan sa...

Stort GRATTIS till Maritha som vann! Vad kreativ och påhittig du är, jättekul grej. Så intressant också att se vad de andra skrivit.
Och Sune var med... då kan inte dragningen ha blivit annat än rätt för honom litar jag verkligen på ;)!

Stora kramar till dig Nina!
//Bellan

agneta sa...

Också jag vill förstås skicka ett STORT GRATTIS till MARITHA och håller fullständigt med om det hon skriver i sin fina kommentar till dig, Nina! Kramar till er bägge två <3

Annelie sa...

GRATTIS, GRATTIS Maritha.. :o))

Photo by Maria sa...

GRATTIS till Maritha.. Och tack fina Nina för att du ordnade tävlingen..

Kram Mia

Maritha sa...

Nämen.......åh så överraskad jag blir......TACK! Tacka Göran också som drog mitt namn och Sunes vittnesmål litar jag helt och fullt på :-))

Tusen tack vännen och självklart kommer jag att berätta för alla vad det är!

Kram Maritha

Patricia sa...

Grattis gulliga Maritha!!!

Visst är det kul med tävlingar, har funderat på att ha en jag med, ska klura lite .. =)

Må så gott!
Kram Patricia

Annelie L sa...

Grattis Maritha !! Du är verkligen värd att vinna detta ärofyllda pris.

Nina, så skönt att du hade anlitat Sune som kontrollant, det känns skönt och tryggt, för det vet vi ju alla att han vill vara med där allt roligt händer och att han vill ha kontroll.
Ha en fin dag vännen och tack för att just du är du <3
Kram Annelie

Annika N sa...

Grattis Maritha <3 Du är en mycket värdig vinnare...så fint du skrivit om fina Nina och hennes goa familj...lääängtar så att få träffa er i september.

Kram på er tjejer !!! Annika

Roffes blogg sa...

Grattis till Maritha! Och vad kul han är den där Sune-katten som ska va med och kolla. Han är ju för söt!