onsdag 30 mars 2011

Provar lite bara

Jag vet inte vad som har hänt med bloggen, men den gör lite som den vill med mellanrum mellan stycken och bilder och sånt. Så nu testar jag Nattmias förslag att skriva direkt i inlägget så får vi väl se hur jag trivs med det. Allt är väl en vanesak, gissar jag. Idag har jag ju iaf lite tid eftersom Sandra inte ska väckas :) Egentligen har jag inte så mycket nytt att komma med, eftersom jag skrev om gårdagen igår redan, men jag kan ju iaf berätta att jag har sovit kanonbra i nya sängen! Och ryggen mådde finfint när jag vaknade, vilket den inte har gjort på bra länge. Göran sover än, så vad han tycker vet jag inte, men det kan knappast vara värre än innan för honom heller. Idag vet jag inte vad vi hittar på men jag hoppas på en prommis. Vi får väl se hur Görans knä mår, helt enkelt. Sen kommer ju Sandra hem i vanlig onsdags-ordning och förhoppningsvis har hon vant sig vid sommartiden nu och är piggelin när hon kommer. Men vi är ju alltid beredda att ta en ledig dag om det behövs. Tack snälla Nattmia och Lenaeff för era kameratips! Det är ju bra att ha lite hum innan man knatar in och börjar fråga expediten. Men jag får väl lugna mig ett par löner nu efter både datorköp och nya sängar... Sen så! :) Jaha, jag har ju som sagt inte så mycket att komma med så jag avslutar här och önskar er en fin dag! ♥ Kram ♥ (Hahaha! Det blev ju ännu värre och inga mellanrum nånstans... Nä, jag fortsätter nog att skriva som jag har gjort tidigare, och klistra in inläggen när jag har tid! Kram på er *skrattar gott*)

8 kommentarer:

Annelie L sa...

Godmorgon,
härligt att sängen var till belåtenhet. När vi nyss hade köpt ny säng, längtade jag till kvällen så fort jag jag upp på morgonen...inte för att jag var trött utan för att sängen var så skön.
Men du, mellanrummen får du ju fixa själv när du skriver direkt i bloggen....det är bara att hoppa ner så många rader som man vill att mellanrummet ska vara ;)) Lätt som en plätt.
Hoppas nu att ni får en skön promenad du och Göran, att hans knä orkar med det.
Till mig sa läkarna,- Du ska sluta att gå när det börjar göra allt för ont. Men hur ska det gå till undrade jag, jag måste ju kunna komma hem, jag kan ju inte bara stanna... Då ändrade sig doktorn och sa att jag skulle sätta mig på en parkbänk och vila, men inte orkade jag gå runt med en parkbänk, så det blev som det blev.
Kram gumman och ha det så gott // Annelie

Anonym sa...

Godmorgon madame!
...eller ska vi säga Princessan på ärten numera?

Härligt med nya sängar,,,min är helt slut så det ska bli skönt att få en ny nästa vecka för min del också.
Bra tips du fått av nattmia med objektiv...
Hoppas också att Sandra är ikapp med tiden så hon är sitt vanliga goa glada jag när hon kommer hem.
Kram vännen och hoppas det blir promenadväder//Lena

Mia sa...

Hoppas ni får en fin dag med Sandra, kramias Mia

Maritha sa...

Vilken fin och fyndig ledighet ni haft och snygg sängavel ni fick er. Skönt att sova bra.

Ha det gott!

Kram Maritha

agneta sa...

Skönt att du sov så skönt i den nya sängen och det gjorde väl Göran också, annars hade han säkert vaknat! Ni får ha det gott tillsammans med Sandra <3

Patricia sa...

Jo nog är allt en vana allt, och min blogg lever med sitt eget liv ibland, varför vet jag inte. Men jag går ofta in och redigerar inlägget och snyggar till blankrader och sånt så det ser bra ut när det publiceras .. =)

Nej inte behöver en Digital systemkamera kosta skjortan. Jag betalade 3900:- (tror jag) för min och den har ju Macro med så man kan ta skapliga närbilder och den är enkel och jag är väldigt nöjd med den. Sen finns det ju massor av finesser som jag inte lärt mig än men funderar på att gå en kurs nån gång .. =)

Såg att Sandra var solstråle när hon kom hem, va skönt, hoppas det håller i sig länge .. =)

Kram kram

Annika N sa...

Toppen att nya sängen var bra att sova gott i ! Men va kul att du ska köpa kamera.

Ha det toppen !!! Kram Annika

Photo by Maria sa...

Men mellanrum fixar du ju när du skriver det?? Jag kollar alltid det innan jag skickar ut det och så kikar jag på det direkt för då är det enkelt att veta vart man skall justera.. :)

Gott med nya sängar.. Jag sov kasst första veckan i min som jag köpte till lägenheten och hade så ont i ryggen men när jag väl vande mig så sov jag som en prinsessa, och gör än i dag när jag sover i den sängen, som är Amandas idag :-)

Hoppas du sover gott nu med..

Kram Mia