onsdag 2 mars 2011

Japp!

Nu funkar scannern, minsann! :)


Jag har ju testat med lite bilder men inte hunnit gå igenom vad jag vill scanna in, men här har ni ett foto från -73. Jag och mitt städade rum. Eller, jag iaf… ;)


Skrivaren har jag inte hunnit testa än, men den borde ju funka, tycker man.

Till kvällen blev det fondue, och det gör man ju för sällan. Synd att fonduegrytan står och dammar i skåpet helt bortglömd, tycker vi. Gott var det med potatisgratäng till!


Ja, sen blev det tv-soffan en stund och sängen skapligt i tid. Idag kommer Sandra hem igen och Göran ska jobba.

Lenaeff undrar om jag har Works i datorn. Det vet jag inte… Troligtvis inte då, för annars hade jag nog sett det när jag har kollat runt(?) Men jag tror inte det spelar någon roll, för det verkar vara nån annan orsak till att ”klistra in” inte funkar i redigeringsläge. Annars borde det ju ha gått att klistra in från Anteckningar. Förresten funkar det inte att klistra in på fler ställen, märkte jag när jag skulle klistra in en grej på fb igår...

Det var allt för idag ha det bäst!
Och så tävlingen då… Tulpanerna i högermarginalen :)

♥ Kram ♥

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm...skumt att inget verkar funka som vanligt!!!
Kul med gamla foton, man kan ju bli sittandes hur länge som helst och minnas...
Jag ser att vi hade kunnat tävla i vem som hade haft flest fräknar som små damer....med oviss utgång ;-)
Skönt att Sandra kommer hem idag!
Kramar om dig vännen//
Lena

Patricia sa...

Det är så roligt med gamla kort .. =)

Ja just jag, fondue ... det har jag haft .. men den hamnade nog hos X-et när vi separerade för jag har inte sett den på typ 20 år .. =D
Men det är gott och går ju att variera en del med .. =)

Ha en skön dag!
Kram Patricia

Mia sa...

Vad fina bilder. Och du och Sandra är ju superlika!!!!! Jag vill också ha en scanner!Kram

Photo by Maria sa...

Härligt med gamla bilder.. Vi har en scanner men sedan vi bytte dator så har jag inte fått igång scannern men allt annat funkar.. Får ta och rota fram skivan som hör till och se om jag får igång den..

Ha nu en fin em/kväll tillsammans med Sandra..

Kram Mia

Annika N sa...

Vilken mumsig middag ni har ätit :-) Har faktiskt aldrig ätit fondue men det ser gott ut när man sett det på bild. Vilka fina bilder du scannat !

Ha det gott !!! Kram Annika

Mamma Zoffe sa...

Min scanner är att fota av med mobilen..inte superbra skärpa men det funkar!! Är ju så kul att kunna använda sig av gamla bilder!! Skoj att du delar med dig!

STORA KRAMEN

Bellan sa...

Vad kul att du visar oss lite gamla bilder, man blir så nostalgisk när man känner igen sig i både kläd- och möbelstil ;). Det var tider det!

Skönt att du verkar fått ordning på det mesta vad det gäller teknikprylarna, men retligt att det inte fungerar med inläggen som du är van vid.

Hoppas dagen varit bra nu när Sandra kommit hem också! Ha det bäst du också! Kram på dig!
//Bellan