måndag 14 mars 2011

Ledig!

Imorrn tänkte jag ta sovmorgon, så jag skriver ett litet inlägg nu ikväll istället. Så ni klarar er, menar jag ;)

Göran ville prova sitt knä lite på förmiddagen, så vi tog en liten försiktig prommis och det gick ju ganska bra. Ont har han ju alltid, men ibland står han iaf ut lite mer.

När vi kom hem låg det paket i brevlådan :) Inte en endaste räkning, bara rolig post! Ett kort till mig och ett paket till Sandra, som hon får på onsdag, från finaste Maritha, tack vännen du är så omtänksam! Sen ett kort och ett paket till mig, med giraffer, som ju är mitt absoluta favvo-djur, från goaste Lenaeff, tack hjärtat så glad jag blev!


Fina vänner är ni ♥

Sen packade vi ut lite kläder i husbilen för imorrn ska vi ta en liten tur med den. På kvällen blir det middag och bio med bästaste assistansbolaget, skoj, skoj!

Vi ska se förhandsvisningen på en film med Glada Hudik-gänget, vad den nu heter, nåt med hur många lingon det finns… Ni har säkert sett trailern på tv.

På eftermiddagen värmde vi upp bastun och hade det gott där en stund med bubblet som Göran köpte häromveckan. Myspys :)

Annelie L har alldeles rätt i att Sune vill vara med överallt helatiden, hahaha!


Så är han allt en ögontjänare också, och gör gärna bus bakom ryggen. Eller för att få uppmärksamhet. När man kommer ser han mest oskyldig ut…


Ha det fint! Pst, tulpanerna till höger… Tävlingen, ni vet :)

♥ Kram ♥

10 kommentarer:

Mamma Zoffe sa...

"Lycka är något som mångdubblas när den delas"
Blir glad på dina vägnar över omtänksamma vänner :-)Vad skoj!!
Kan tänka mig att Huddik filmen är bra..säkerligen mycket värme och glädje.. Tycker det är super att de fått media-utrymme!!

Stora kramen

Anonym sa...

Åh den där kanskatten ;-)
Nu kan jag snart vara kattvakt om det behövs tjohoooo!!!
Hoppas att ni får jättetrevligt imorgon, och filmen heter " hur många lingon finns det i skogen?" Säkert också bra.
Kramar om dig stumpan och hoppas att inte Sune äter upp giraffen ;-)
Simma lugnt!
Lena

Patricia sa...

Va roligt med överaskningar .. =)

Men va kul med en tur med husbilen, jag börjar längta efter husvagnen .. och va kul med bio, den filmen tror jag är bra.

Ha det så kul!
Kram Patricia

Unknown sa...

Men så mysigt Nina.
Bastu och bubbel! :)

Hoppas ni får en fantastisk tur och utgång i morgon.
Både Emil och jag vill se filmen. Blir säkert om nån vecka skulle jag tro.

Kramar om!

Photo by Maria sa...

Den filmen vill jag med se "Hur många lingon finns det är världen?".. Så ha nu riktigt mysigt i morgon och njut..

Kram Mia

Annelie L sa...

Underbara lilla Sune, han är verkligen en liten linslus...
Hoppas ni får det riktigt roligt i kväll, jag tror filmen är jättebra, om inte annat är det roligt att bli bjuden och komma iväg på något annat en det man brukar göra.
Kram vännen och hoppas du sovit gott och länge.
Kram Annelie

agneta sa...

Roligt med överraskningar! Önskar er en riktigt mysig och trevlig tripp idag, med många goa skratt. Kram Agneta

Bellan sa...

Vad härligt med omtänksamma och goa vänner!
Ha det nu så härligt och trevligt som ni bara orkar och kan! Ladda batterierna tills vardagen kommer, det behövs ibland.

Kramar om er!
//Bellan

Annika N sa...

Ha en underbart trevlig kväll !!! Kram Annika

Mia sa...

Ni verkar ha det så mysigt du och Göran. Det gäller att njuta av vardagen(när man nu kan då) och du måste berätta om filmen sen:-)
Kram Mia