fredag 16 september 2011

En liten shoppingtur

Lenaeff undrade vad som hänt på korttids eftersom Sandra var skör. Men det berodde nog bara på att hon är lite trött nu, så det var inget som hade hänt nånstans. Hon är glad och tillfreds, men blir skör när hon är trött helt enkelt.

Även igår morse var damen lite skör, men kom iaf iväg till skolan utan några svårigheter. När hon kom hem var hon go och glad :)


Göran och jag åkte till stan, som planerat, och Göran hittade såna där nycklar, eller vad det nu heter, som han behövde för att laga spisen i husbilen med.


Bara det att inte en endaste nyckel passade! Det är nån specialnyckel som behövs… Så var det med det men jag kom ju till stan så jag är glad ändå :) Göran brukar fixa så han lagar säkert spisen på nåt annat sätt istället.


Jag hade tänkt köpa en musik-DVD, eller två, till Sandra som fyller år i oktober. Ja, det är ju ett tag kvar till dess, men med tanke på att vi inte bara kan åka in hursomhelst och handla närsomhelst, så ville vi försöka få det gjort nu, helst.

Inte hittade jag nån musik-DVD inte. Folk beställer väl sånt via nätet nuförtiden… Men jag hittade en hel del till mig själv istället. Ja, inte byxor, som är det jag mest behöver, det fanns inte tid att leta och prova sånt, men jag hittade massa annat trevligt i klädväg, minsann.


Idag står det också prio Nina i almanackan för idag är det helrenovering hos frissan som gäller. Ja, sen får jag kanske lugna mig lite, och låta övriga familjen få lite uppmärksamhet också, eller va?!!

Ha det fint!

♥ Kram ♥

6 kommentarer:

Maritha sa...

Hoppas ni kan lämna tillbaka när inget passade :-((

Njae.....nog tycker jag du kan ha lite mer prio Nina......du har nog mycket att ta igen :-))

Ha en fin fredag och sedan helgen!

Gokramar Maritha

Photo by Maria sa...

Äh varför skall de andra i familjen ha uppmärksamhet ;)

Vet du vad du skall ha för musik dvd-er så är det ju enkelt och bra att beställa via nätet och ibland mycket billigare =) Kolla på cdon tex..

Ha en goer dag i frissestolen..

Kram Mia

agneta sa...

Njuut riktigt av att bli "omhändertagen" hos din frissa idag! Önskar dig en riktigt bra fredag och helg.

Kram Agneta

Annika N sa...

Härliga bilder !!!
Hoppas Göran snart hittar rätt grejor att fixa gasolen med...farliga grejor det där.

Ha en mysig helg & Lycka till hos frissan !!! Kram Annika

Annelie L sa...

Njut i frissa stolen hos din fina hårfrisörska, undrar om du kommer hem fin i håret och med kantareller i väskan?
Jag säger som Mia, cdon.com är perfekt för att beställa vad man behöver, bekvämt och relativt billigt.
Ha nu en härlig Ninadag och njut av din rast.
Kram Annelie

Bellan sa...

Haha, prioritera dig själv nu och njut - tror du behöver det! Hoppas det gick bra hos frissan idag.
Tråkigt med nycklarna som inte passade....

Önskar dig och hela familjen ett härligt fredagsmys!
Kram ♥
//Bellan