lördag 15 november 2014

Mött-nött-trött


Jag hann inte med bloggen igår, men dagen gick hyfsat bra iallafall. Sandra och Jane hade hemma-dag, och damen var skör men Jane hanterar ju det så det gick bra ändå.

Göran och jag var på möte under förmiddagen och passade sen på att käka lunch på en pizzeria innan det var dags att börja dra sig hemåt igen.

Damen var fortsatt skör och då är det bara sänkta krav som gäller. Själv blev jag supertrött innan kvällen ens hann börja. Det var väl veckans alla känslostormar och möt-nötanden som satte sina spår, gissar jag. Men nu är det lugnt på den fronten ett tag.

Idag är det vanlig lördag och imorgon är det vanlig söndag. Jag önskar er en fortsatt skön helg, helt enkelt. Må så gott!

.

1 kommentar:

Bellan sa...

Inte konstigt om du är trött. Det tar mycket kraft att ladda till möten.
Önskar dig också en skön och lugn helg nu!

Största saknarkramen kommer här! ❤️
//Bellan