tisdag 18 november 2014

Framsteg

Göran åkte och veckohandlade när Sandra hade kommit iväg igår, och jag tänkte ta ett bad (ni vet, duschen jag inte hann i lördags…) Som vanligt när jag tänker ta ett bad så hinner jag ångra mig innan det ens går att doppa fötterna i badkaret. Det tar ju sååån tiiid och det är ju sååå tråkigt?! Jaja, en dusch är minsann inte dumt det heller. Särskilt inte när man inte hunnit på ett tag.. Haha!


Sen var det en hel del samtal, skrivande, mailande, kollande, grejande och pysslande med saker som jag inte vill skriva här och plötsligt var klockan fem?! Hur gick det till? Så min ”att-göra-lista” är ganska oförändrad fortfarande, men det som blev gjort var också skönt att få gjort, så jag klagar inte J

Bl.a. så fick vi klart alla papper som ska skickas in inför ansökningen om särskild anpassad bostad. Ni får gärna hålla tummarna…

Dagen fick avslutas med lite Spotifyade tills det var dags för måndagsmys i tv-soffan, med en god sallad och ett glas vin. Sen somnade den här, i vanliga fall kvällspigga människan, typ halv nio!


Hur det har gått för Sandra vet jag inte, jag har inte bett om nån rapport den här gången, men vet att dom hör av sig om det behövs. Jag hoppas att det har gått bra så här långt iallafall.

Idag ska jag väl försöka beta av min ”att-göra-lista” lite, tänkte jag J
Må gott!

.

1 kommentar:

Emelie sa...

God morgon sömntuta <3

Blir svårjobbat för mig idag, inte lätt att rodda ett hem utan tummar ;)

Kram <3