måndag 4 mars 2013

Funkar fint



Vi hade ännu en bra ”funkar-dag” igår. Jag hann både duscha och packa korttidsväskan fast Sandra var hemma. Göran tar ju så klart över, men man lämnar helst inte ändå, om det inte är just en fukardag.

Eftersom jag var klar med måstena redan på förmiddagen så blev det slappa på kafferasten medan Göran och Sandra tog en lång biltur efter maten. Sen blev det lite småirriterat när tröttheten började visa sig vid bad och kvällsproceduren, men det funkade fortfarande.


Idag är det ju korttids efter skolan så vi har ledigt ett par dagar och inte jättemycket inbokat. Troligtvis klarar vi av veckohandlingen idag, så vi har det gjort och kan hjälpas åt, för imorrn kommer en fin vän hit och kollar över min dator lite. Ja, så ska vi så klart prata och skratta en hel del också, som vi brukar när vi ses.

Får jag tid över så ska jag väl fortsätta att korta av Sandras alla långbyxor, för dom jag gjorde på prov förra veckan blev nog ganska bra i längd. Möjligen en aning för korta kanske, men dom är så vida i benen att det känns bättre med en aning för korta än en aning för långa.


Jahaja, det fick väl bli allt för nu. Då önskar jag er en fin vecka, och ha det så bra!

♥ Kram ♥

5 kommentarer:

Annelie L sa...

Skönt när det funkar och det blir en bra dag på jobbet :) önskar dig en härlig ledighet med mycket sömn, sol och skratt.
Kramen

Maritha sa...

Vad bra att ni haft en fin helg :o)

Ha en skön ledighet och mycket skratt med vännen <3

Kram maritha

Birgitta sa...

Så skönt när allt funkar! En härlig ledighet önskar jag dig/er! Ett gott skratt förlänger livet så ta chansen och skratta mycket när vännen kommer!
Ha det så gott!
Kram Birgitta

Photo by Maria sa...

Bra helger gillas att läsas om..

Ha nu en fin helg för er =)

Kram Mia

Bellan sa...

Härligt att det funkat så bra allting!

Ha nu en allatiders kanoners bra dag i morgon! *avis förstås*

Kramar om ♥
//Bellan