onsdag 9 september 2009

Sandras utflykt

Bilderna får tala för sig själva :)








Kramen!

9 kommentarer:

Sussi sa...

Vilka underbara bilder vems är alla dessa djur?
Bobo tackar för kortet du är bara allt för gullig
tack och kram från oss båda
Sussi

Photo by Maria sa...

Åh vad mysigt Sandra haft det idag.. Hon strålar hela hon..

Kram
Mia

Anonym sa...

Så härligt! TACK för att jag fick vara med en stund på Sandras utflykt. KRAM Mona

Anonym sa...

Så härligt hon verkar ha haft det! Jag har läst en del i din blogg i kväll. Jag hoppas verkligen att du skriver den där boken du tänkt och ger ut den. Det är många som behöver den!
Kram Birgitta

Patricia sa...

Åh vilka härliga bilder...hon fullkomligen strålar...vilken härlig dag hon fick!!...sååå kul!

kram Patricia

Anonym sa...

Åh vad hon ser ut att ha det gott din Sandra!

Kram Maritha

Anonym sa...

Vilken utflykt Sandra fick...till slut! Och att hon är djurvän kan man inte undgå att se när hon är tillsammans med djuren! Härliga tjej! Kramar

Anonym sa...

Eftersom jag inte riktigt kan med hur jag ska göra, kom inte namnet med på ovanstående kommentar och jag vill inte skriva anonymt! Hälsningar Agneta

Annelie L sa...

Det riktigt lyser av lycka om henne, måste värme ditt moders hjärta att se henne så nöjd och glad.
Stora kramen/ Annelie